14.6.05

7 3 4 μέρες χωρίς σεξ - Μέρος 1ο: ΤO ΞΥΠΝΗΜΑ.

Κυνηγώντας τα χαμένα παπάκια

Ο νέος μας συνεργάτης, ο Αρχαιολόγος των Μελλοντικών Πόλεων,
συμπληρώνει 734 μέρες χωρίς σεξ και γίνεται δημιουργικός

-----------------

Βασικά ήταν πολύ εύκολο να καταλάβω ότι ήταν ένα όνειρο..

Στην πρόσκληση μου να ανέβει επάνω για ένα ποτό η Ατζελίνα Τζολί είπε το ναι πολύ εύκολα..

Δεν πτοήθηκα όμως.. Κάθε άλλο.. Η φαντασία μου είχε από πολύ νωρίς ηλικιακά το ελεύθερο να μην τα παρατάει και να συνεχίζει παρά τις όποιες αντιξοότητες και τα απρόσμενα περιστατικά. Είχε το σωστό briefing άλλωστε και ήξερε τι να κάνει. Κατά 99% το αποτέλεσμα με ευχαριστούσε.

Ήταν όμως εκείνο το ρημαδιασμένο τηλέφωνο που μου έσπασε τα νεύρα και με ανάγκασε να διακόψω την προβολή και να ανακαλέσω στη μνήμη μου και το στόμα μου όσους οσίους θυμόμουν από τα θρησκευτικά της τετάρτης δημοτικού.

Με νωχελικές κινήσεις, σα φίδι που έχει μπερδευτεί στα φύλλα, κατάφερα να γλιτώσω το χέρι μου από το λαβύρινθο σεντονιών-κουβέρτας και να σηκώσω το ρημάδι. Προσποιούμενος ότι δε με πείραξε καθόλου που με ξυπνήσανε Σαββατιάτικά πρωί, λες και ο μέσος καθημερινός άνθρωπος κοιμάται τις καθημερινές αρκετά, απάντησα πρωτότυπα: «ΝΑΙ?».

«Ντύσου πλύσου, συγυρίσου, περνάω σε μισή ώρα να πάμε Γλυφάδα» ακούστηκε από την άλλη άκρη της γραμμής. Ο Γκράχαμ Μπέλ σίγουρα θα είχε λόξυγκα στον τάφο του με τόσα που του έσυρα, ..το νεκροθάφτη λυπόμουν που θα έβλεπε τον τάφο να ανεβοκατεβαίνει σαν ελατήριο.

Ρε φίλε με ρώτησες εμένα αν θέλω να έρθω? Άσε που με μπέρδεψε η σειρά των εντολών σου χαράματα..

«Ακόμα κοιμάσαι ρε άχρηστο ρεμάλι?» ακολούθησε με ευγένεια το ανθρωποειδές της άλλης πλευράς τις επιταγές του εγκεφάλου του, που, πριν τις επεξεργαστεί, τις μετέφρασε σε λέξεις:

Οικτρό Λάθος!

Με Ιώβεια ψυχραιμία διέλυσα το ακουστικό απαλά απαλά πάνω στη συσκευή του. Φευ! Τζάμπα ο κόπος, το εργαλείο του Διαβόλου ξαναχτύπησε!

«Ξύπναααα! Τα γκομενάκια όλα έχουν κατέβει παραλία και μας περιμένουν!».

Η αλήθεια ήταν ότι ήταν αρκετά νωρίς για να εξηγήσεις σε ένα homo ilithius ότι:

Α) Δεν έχουν κατέβει όλα, κάποια σαφώς ψωνίζουν (πληροφορία που υπάρχει στο DNA κάθε θηλαστικού και πρωτόζωου και δη θηλυκού)
Β) Είναι πιο εύκολο να πιστέψω ότι κέρδισε κάποιος τριπλό τζακ ποτ στο τζόκερ και θέλει να μου χαρίσει τα λεφτά αυτά τέτοια ώρα παρά να δεχτεί ο εγκέφαλός μου (ακόμα και υπό την επήρεια ληγμένων βαρέων ναρκωτικών) ότι η προαναφερθείσα πρόταση ισχύει.

Πάραυτα, το ένστικτο της αυτοσυντήρησης απέτρεψε τη λειτουργία του προγράμματος
C:\Egefalos\apistefto_vrisidi\v.28_beta.exe
και αντιθέτως ανέβασε το debugging anti-crash tool
C:\den_exeis_tipota_na_xaseis_pleon\psixraimia.com.

«Περνάω σε 20' να σε πάρω και να τσουλήσουμε προς τα κάτω, οκ?»

Παρά την έλλειψη στοιχειώδους μόρφωσης και συντακτικού του ομιλητή, ο προηγμένος εγκέφαλός μου κατάφερε να βγάλει νόημα και, παρά το πρωινό ανώμαλο ξεκίνημα μιας στραβής (όπως προϊδεαζόταν) ημέρας, ψέλλισε: «Μμμμμ».

Καλή η θεωρία του σηκώματος από το κρεβάτι αλλά η πράξη απαιτούσε τη λειτουργία νευρώνων τους οποίους ο εγκέφαλός μου αδυνατούσε να ανακαλύψει στο σώμα μου. Το τιτάνιο αυτό έργο τελικά έθεσε σε σύστημα η ουροδόχος κύστη μου, η οποία, κάνοντας dynamic override τις όποιες αναστολές του συμπαθητικού μου συστήματος, σήκωσε τα 84+17(περιττά) κιλά του αλαβάστρινου σώματός μου. (Όποιος έχει πει ότι δεν καταλαβαίνουμε τις εγκύους δεν έχει παρά να παχύνει +17 κιλά: σα να κουβαλάς πεντάδυμα είναι και πεινάς το ίδιο.)

Εικοσιπέντε λεπτά, ένα μπανάκι, ένα γάλα και μία άρνηση ξυρίσματος αργότερα, το θηριώδες σώμα μου επιβιβαζόταν σε γερμανικής τεχνολογίας τετράτροχο ρυπαντή της ατμόσφαιρας με σοφέρ λειτουργώντας κατά 75%. Στην παραλία τέθηκε σε ύψιστη λειτουργία το υπερσύγχρονο ανιχνευτικό σύστημα γυναικών, τεχνολογίας 3ης γενιάς Doppler Radar, στο mode scan-while-tracking. Ο συναγερμός τέθηκε σε λειτουργία με τα πρώτα cabriole που συναντήσαμε. Ήταν προφανές ότι ο σχεδιαστής του γαλλικού 205 cabrio cc είχε σαν prime target group γυναίκες ξανθές με κοτσίδα, περιποιημένες, που μιλάνε στο κινητό όταν οδηγούν και φοράνε γυαλιά ηλίου ανεξαρτήτως καιρού. Έχοντας επιλέξει σοφά τη μεσαία λωρίδα κυκλοφορίας (για να μη μας ξεφύγει κανένα ζευγάρι γαλανά μάτια με το στήθος όλο έξω, από αυτά που κυκλοφοράνε μόνα τους ή σε ζευγάρια κάτι τέτοιες καυτές ημέρες) κατευθυνόμασταν στα καταστήματα υπόσχεσης παροχής λαγνείας και άλλων λοιπών ευπρόσδεκτων αμαρτημάτων, μεταξύ άλλων και καφείνης σε διάφορες μορφές ροφημάτων.

Εκεί ήταν που μας περίμενε η μεγάλη έκπληξη: (2 b continued..)

Copyleft 2005-2095 (ο αρχαιολόγος των μελλοντικών πόλεων)

Δεν υπάρχουν σχόλια: