10.6.05

Blogs

Blogs. To υγρό όνειρο των μοναχικών αποτυχημένων για τη γνώμη/παρέα/ύπαρξη/ευαισθησία των οποίων δε ενδιαφέρεται κανείς και γι αυτό τη διοχετεύουν στο ίντερνετ, βαφτίζοντας «φίλους» το νούμερο του μετρητή επισκέψεων στη σελίδα τους. Κάναμε μια γρήγορη βόλτα σε μερικά από αυτά και σας παραθέτουμε ενδεικτικά κάποια από τα αριστουργήματα της διανόησης που βρήκαμε.

"Τις τελευταίες μέρες μου έχει "καρφωθεί" στο μυαλό να αλλάξω κινητό! Και δεν εννοώ αριθμό, εννοώ συσκευή! Εδώ και περίπου 1 χρόνο έχω ένα Sharp GX20. Έχει όλα αυτά που ήθελα από ένα "κινητό με κάμερα", αξιοπρεπή φωτογραφική μηχανή (όταν δεν έχω την ψηφιακή μαζί μου), βίντεο, πολυφωνικούς ήχους κλπ... Δεν έχει όμως bluetooth!"
Κατηγορία: Άχρηστες πληροφορίες
Κλίμακα αδιαφορίας: 8

"Ο ταξιτζής κατέβηκε τη λεωφόρο Αλεξάνδρας σαν οδηγός αυτοκινήτου ληστών τράπεζας σε δευτεροκλασάτη αμερικανική ταινία: απότομα φρεναρίσματα, σφήνες, τσίτα το γκάζι στα παρά-πέντε κόκκινα φανάρια"
Κατηγορία: Καταπιεσμένες λογοτεχνικές φιλοδοξίες
Κλίμακα αδιαφορίας: 6

"Λίγο καιρό πριν, ένα πρωινό, μπήκα στο γραφείο και σε βρήκα εκεί να με περιμένεις. Η καρδιά μου έκανε ένα κρακ. Έχασε ένα χτύπο. Την άκουσα μετά να χτυπά ξανά, δυνατά, και να συνεχίζει το ρυθμό της."
Κατηγορία: Αρυθμίες, αγαμία
Κλίμακα αδιαφορίας: 7

"Η θετή μου αδελφή παντρεύτηκε τη Δευτέρα - Τις ευχές μου δε θα τις επαναλάβω εδώ, είναι προσωπικά πράγματα που της είπα όταν την αγκάλιασα."
Kατηγορία: Oξύμωρο
Κλίμακα αδιαφορίας: 7,5

"Μπορώ πλέον να λέω με άνεση ότι η προοπτική των πόθων, παρελθοντικών και μελλούμενων, με πανικοβάλλει."

Kατηγορία: Ψυχολογικά προβλήματα
Κλίμακα αδιαφορίας: 8

"Όχι. Δεν είμαι ενημερωμένη για τα περί Ευρωσυντάγματος. Όχι. Δεν έκατσα να διαβάσω."

Kατηγορία: Aναλφαβητισμός
Κλίμακα αδιαφορίας: 5

"Eχθές πήγα μια βόλτα στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο. Μου αρέσει να κάθομαι στα παγκάκια γύρω από τους χώρους των ζώων και να τα παρατηρώ. Η αγαπημένη μου στιγμή είναι όταν ξεπροβάλλει στο βάθος το κεφάλι της καμηλοπάρδαλης. Λες και δεν βρίσκομαι στα Σπάτα, αλλά κάπου στην Αφρική και οι καμηλοπαρδάλεις κάνουν βόλτες πάνω απ' το κεφάλι μου την ώρα που πίνω καφέ."
Κατηγορία: Τάσεις κτηνοβασίας, διαλογισμός
Κλίμακα αδιαφορίας: 8

"Eίμαι νεράιδα. Όμορφα άσχημη, παλαβή και πρήχτρα μέχρι αηδίας. Ορίστε και απόδειξη για λίγο Ikky Effect (ακολουθεί φώτο)"

Kατηγορία: Εξομολογητικές τάσεις, παραισθήσεις
Κλίμακα αδιαφορίας: 5

"Mου λείπεις. Και το ξέρω ότι σου λείπω και εγώ. Σου λείπουν τα μαλλιά μου, το ξέρω. Και ας γελάς τώρα πονηρά, εγώ το ξέρω. Παραδέξου το πρίγκιπα."
Κατηγορία: Φετίχ
Κλίμακα αδιαφορίας: 8

"Πήρα το καινούριο (επιτέλους) βιβλίο του Τσαγκαρουσιάνου. Το διάβασα σε δύο ώρες και μετά έκανα κάτι που δεν το έχω ξανακάνει ποτέ. Το ξανάρχισα από την αρχή. Την ίδια στιγμή."
Κατηγορία: Hλιθιότητα, Attention Deficit Disorder, Χάσιμο Χρόνου
Κλίμακα αδιαφορίας: 9

"Μου την σπάει να μελαγχολώ. Μου την σπάει να κλαίω. Μου την σπάει να ξέρω πως -ίσως- να έκανα μαλακία και να σου ζητάω -έμμεσα- συγγνώμη μέσα από 6 συνεχόμενα μηνύματα και να πέφτω σε έναν τοίχο."
Kατηγορία: Χωρισμός/Χυλόπιτα/Ηλιθιότητα
Kλίμακα αδιαφορίας: 8

"Να σας δηλώσω ότι τις τελευταίες μέρες έχω μια τεράστια λαχτάρα για νεσκουίκ. Και μια επιθυμία να μη γράψω τι-πο-τα."
Kατηγορία: Κοινοτυπίες
Kλίμακα αδιαφορίας: 6

"Σήμερα διάβασα ξανά τον Παίχτη του Ντοστογιέφσκυ. Δυστυχώς εδώ κοντά δεν υπάρχει ρουλέτα για να δω τί έμαθα."
Kατηγορία: Θλιβερή επίδειξη γνώσεων, τζόγος
Kλίμακα αδιαφορίας: 8

"Μεταξύ μας, καβλιάρηδες και καραπουτανάκια, πιο πολύ και από μένα τα πράγματα τα γάμησε, τα ξέσκισε, τα ρήμαξε και τα κωλαντέριασε ο σύντροφος Χαρίλαος, αυτός που αρχιμαλάκες του blog υμνούν και καθαγιάζουν."
Kατηγορία: Σύνδρομο Tourette
Kλίμακα αδιαφορίας: 10


Σε τελική ανάλυση, ποιον ενδιαφέρουν οι ηλιθιότητές σας; Αν θέλετε οπωσδήποτε να τραβήξετε την προσοχή, το μόνο που σας χρειάζεται είναι ένα πολυσύχναστο μέρος. βενζίνη και ένας Zippo. Σας υποσχόμαστε ότι η ζωή σας θα γίνει φιλμ από την yokotsoko productions, ενώ αν είστε κορίτσι θα έχετε την τιμή να σας υποδυθεί ο Tsatsarman.

Δεν υπάρχουν σχόλια: