26.9.05

Love Me If You Dare

Η μεγάλη πλάκα με το ίντερνετ είναι ότι ανεξάρτητα από το πόσες χιλιάδες χιουμοριστικά μέηλ κυκλοφορούν κάθε μέρα, σε μας φτάνουν τα 3-4 ίδια. Ανέκδοτα με τον Τοτό που τελευταία φορά ακούσαμε στο δημοτικό, σκετσάκια των ΑΜΑΝ (που ως γνωστόν είναι για την κωμωδία ότι ο καρκίνος του πνεύμονα για την αθλητική δραστηριότητα) και τώρα τελευταία οι αμέτρητες λίστες με «χιουμοριστικές» ατάκες για πεις στο καμάκι/σε κηδείες/στο διάστημα/ενώ σκάει δίπλα σου ένας καμικάζι. Διαβάσαμε λοιπόν με κέφι φράσεις του τύπου «έχω χάσει το τηλεφωνικό μου νούμερο, μου δίνεις το δικό σου;», «σε λένε Gilette; Γιατί είσαι ότι καλύτερο για τον άνδρα», «Είναι κουρασμένα τα πόδια σου; Γιατί χθες βράδυ τριγυρνούσες στα όνειρά μου» και διάφορα άλλα συναφή, με τα οποία δεν πρόκειται να κάνει κανείς σεξ ούτε αν είναι ο μοναδικός αρσενικός σε μια μελλοντική κοινωνία όπου η νυμφομανία εισάγεται γενετικά στα θηλυκά.
Παρόλα αυτά και επειδή από ότι φαίνεται αυτές οι λίστες είναι στη μόδα,οι συντάκτες του shitsite αποφάσισαν να συγκεντρώσουν τις καλύτερες ατάκες που μπορείτε να πείτε προκειμένου μια γυναίκα να μην σας ξαναμιλήσει ποτέ.

1) Είσαι η γυναίκα που αναζητούσα για να μοιραστώ μαζί της τον έρπη μου.
2) Σου χει πει ποτέ κανείς ότι τα σπυριά στο μέτωπό σου θυμίζουν καρδούλα;
3) Μπορώ να σε κάνω σταρ- γυρίζω ένα ντοκυμαντέρ υπέρ των εκτρώσεων.
4) Συγνώμη, υπάρχουν φωτογραφίες σου πριν το ατύχημα;
5) Καλησπέρα, θα ήθελα πολύ να σε γνωρίσω γιατί λένε ότι κάθε μπάζο έχει τουλάχιστον 2 ωραίες φίλες.
6) Θέλω να σου πω ότι μου θυμίζεις κάδρο του Πικάσο: Μπορώ να σε κοιτάζω κατάματα ακόμα και όταν είσαι προφίλ.
7) Ελπίζω να έχει πανέμορφο εσωτερικό κόσμο γιατί απέξω δε βλέπεσαι.
8) Καλησπέρα, μοιάζεις με την κοπέλα που μου έγραφε όσο ήμουν φυλακή.
9) Καλησπέρα. Είσαι παρθένα; Αν ναι, θα μας ήσουν χρήσιμη.
10) Η απόσταση σε κολακεύει τρομερά. Από εκεί που καθόμουν δε φαινόσουν τόσο χάλι.


Καλό κυνήγι, περιμένουμε τα μέηλ με τις εμπειρίες σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: